احياي فتنه زير چتر اصلاحات انجام مي شود


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

گزارشي از سناريوي جديد دوم خردادي ها

اين عده البته به بهانه انتخابات در حال سازماندهي نقش هاي تازه اي براي خود و نيروهاي مردمي حامي خود هستند.

سرپوش گذاري روي اختلافات

عملكرد اصلاح طلبان پس از انتخابات سال ۸۸ به گونه اي پيش رفت كه خواه ناخواه آينده سياسي شان را با تحركات طيف فتنه گره زده است، از اين رو آنان براي تبليغات انتخاباتي خود براي مجلس نهم پيش از انجام هر كاري در پي آنند كه سرپوشي محكم و مطمئن روي اختلافات ميان خاتمي و ميرحسين موسوي قرار دهند. اين اختلافات كه در مدتي كوتاه پس از فرونشستن هيجانات خياباني و موج سواري روي احساسات مردم، شاخ و برگ تازه اي پيدا كرد، اكنون به اوج خود رسيده است و نقطه شفاف آن روي محور انتخابات پيداست؛ چنانكه ميرحسين موسوي بر تحريم انتخابات مصر است و سيد محمد خاتمي تنها راه باقي ماندن در فضاي سياسي كشور را حضور در انتخابات مي داند. اين قبيل اختلافات كه به اين حد و اندازه محدود نيست، البته مي تواند يك بازي چند بعدي در راستاي تقسيم نقش براي تجميع افكار و گروه ها از سلايق مختلف زير يك چتر تلقي شود. با اين وجود آنچه براي افكار عمومي روشن جلوه كرده است اختلاف بزرگ ميان سران فتنه و سران اصلاحات است. هر كدام سازي را كوك مي كنند و در عين حال سعي دارند همخواني خود را به رخ افكار عمومي بكشانند و از درز اختلافات درون گروهي به بيرون جلوگيري و اينگونه وانمود كنند كه ما همه يكي هستيم و يك عقيده را دنبال مي كنيم.

تلاش تاج زاده براي ليدر شدن

استفاده از عناصر دوزيست سياسي چون تاج زاده براي ايجاد همگرايي ميان طيف فتنه و جناح اصلاحات و هل دادن افكار عمومي روي ريل تبليغات و برنامه هاي انتخاباتي دلخواه، راهبردي است كه از مدت ها پيش در اردوگاه اصلاحات شناسايي شده است. مصطفي تاج زاده كه مدام در رسانه هاي جريان فتنه در قبال رويكرد اصلاح طلبان به نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي رويكرد تحريم را پيشنهاد كرده بود، اخيراً در ديداري كه محمد سلامتي دبيركل سازمان منحله مجاهدين انقلاب با وي داشته، نظر خود را تغيير داده است. اين گزارش حاكي است در اين ديدار به استفاده از ظرفيت انتخابات براي ساماندهي مجدد نيروهاي اصلاح طلب و ارتباطات آسوده استاني تأكيد شده و سلامتي خواستار همراهي تاج زاده با سناريوي انتخاباتي اصلاح طلبان شده است. تاج زاده نيز در اين جلسه تأكيد كرده است كه «ما تا مي توانيم بايد مانع از فهميدن اختلاف ميان خاتمي و موسوي توسط بدنه سبزها شويم؛ اگر اين اختلاف را بدنه بفهمد ديگر نمي توانيم جنبش را پاي خاتمي بياوريم.»

احياي فتنه به نفع اصلاحات

بر اساس اين اخبار مي توان ادعا كرد كه با ديدار مزبور در راستاي لاپوشاني اختلافات موجود و نيز فعال ساختن بدنه فتنه گران جهت كاناليزه كردن آن به سوي خاتمي، سناريوي جديد و آلوده به نفاق فتنه گران به ليدري تاج زاده كليد خورده است. آنان در اين سناريو به دنبال آن هستند تا بدنه مرده فتنه سبز را احيا كنند و سپس طي يك مرحله آن را به سمت جبهه اصلاحات و زير سايه سيد محمد خاتمي بكشانند. مصاحبه اي كه اخيراً به نقل از تاج زاده در يكي از سايت هاي ضدانقلابي منتشر شده و وي در آن خواستار آغاز دوشنبه هاي اعتراضي توسط جريان فتنه شده است، شاهدي بر اين مدعاست كه آنان درصدد كشاندن جماعتي به خيابان ها در راستاي سوء استفاده هاي تشكيلاتي خود هستند. بر اساس اين سناريو، تاج زاده و برخي از فتنه گران نقش تحريك بدنه را ايفا كرده و قرار است به آرامي بدنه را به سوي خاتمي شيفت نمايند.

عبور از ميانبرهاي ويران

حال سؤال اينجاست كه اساسا تلاش براي «پنهان نگه داشتن اختلافات ميان خاتمي و موسوي» و نيز «تجميع ظرفيت فتنه زير چتر اصلاحات» آيا مي تواند كمكي براي اقبال مردم به اصلاح طلبان باشد و راي ملت در انتخابات نهم مجلس را به سمت آنان سوق دهد؟ و ديگر آنكه آيا دليل روي گرداندن مردم از اصلاحات در انتخابات قبلي، وجود اختلافات ميان آنان يا مسائلي از اين قبيل بود كه اينك آنان نقطه اصلي تلاش و توجه خود را براي رفع اين نقيصه متمركز كرده اند؟ به روشني پيداست اين بازي تازه كه آنان در پيش گرفته اند فقط براي فريب افكار عمومي و عبور از ميانبر ويران نفاق جهت رسيدن به مطامع سياسي است؛ ميانبري پر از ريگ هاي داغ و سوزان كه آنان تاكنون بارها و بارها از آن عبور كرده اند و اما به مقصد نرسيده اند. حال چه زماني قرار است دست از لجبازي با نظام بردارند و در مسير اصلي و صراط مستقيم قدم بگذارند، بستگي به ميزان درك آنان از عبرت هاي تاريخ دارد.

نوشته شده در سه شنبه 27 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

پايگاه اينترنتي بسيج، در سلسله مقالات، گزارش ها و تحليل هايي به نقد عملكرد جريانات مدعي اصولگرايي و قدرت طلبان، تحت عنوان «در نقد انحراف» خواهد پرداخت كه نخستين نوشتار آن منتشر مي شود:


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

ميلاد با سعادت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت

 

علي ابن موسي الرضا به عموم مسلمانان بويژه شيعيان مبارک باد.

زندگینامه امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)

ادامه متن در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

در این گوشه دنیا جاییست که چشمها، اشکبار و دلها خندانند.

جاییست که جانهای خسته را التیام بخشیده و دلهای فسرده را آرام می سازد،

حرم امنی است که روح آشفته در امنیت آن آرام می گیرد.

در این مأمن دل رضا می یابد به رضای پروردگار ، چراکه در دامان رضای آل محمد امنیت یافته است .

آری!اینجا قطعه ای از بهشت است که با سخاوت آل محمد به این خاکدان هبوط کرده تا آرام جان انسانهای گم گشته ای باشد که پناهگاهی ندارند...

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

روز هاي آخر قبل از عمليات خيبر ،به همرزمش شفيعي گفت اگر شهید شدم مرا از ناخنم و گودی کف پایم بشناسید. شفيعي دلش لرزيد. بارها حسین را دیده بود که با گریه می گفت خدایا مرا مثل امام حسین (ع) شهید کن.

پيكر بي سر بسيجي شهيد حسين باغبان

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، محمد حسين باغبان ، كارگرزاده اي بود از استان اصفهان . یک ناخنش به خاطر جوشکاری کبود بود، روز هاي آخر قبل از عمليات خيبر ،به همرزمش شفيعي گفت اگر شهید شدم مرا از ناخنم و گودی کف پایم بشناسید. شفيعي دلش لرزيد. بارها حسین را دیده بود که با گریه می گفت خدایا مرا مثل امام حسین (ع) شهید کن.
اواخر اسفند ، وقتي شفيعي را براي شناسايي شهدا به تعاون لشكر14 امام حسين(ع)خواستند ، حسين را فقط از روي ناخنش و گودي كف پايش شناخت ، چون حسين سر نداشت.
روحمان با يادش شاد

 

بسيجي شهيد محمد حسين باغبان - جمعي لشكر 14 امام حسين(صلوات الله عليه)

 

نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

آیین رونمایی از مجموعه نرم‌افزارهای نمایه "گنج جنگ" (فاز سوم) و از "ذره تا آفتاب" ظهر امروز در سالن شورای فرهنگ عمومی با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، "فریدون عباسی" رئیس سازمان انرژی اتمی، "منصور واعظی" دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و "محمدرضا اخضریان کاشانی" مدیرعامل مؤسسه نمایه برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.‌

 
رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و نقش رسانه‌ها گفت: «رسانه‌ها باید تمام ابعاد فعالیت‌های هسته‌ای را به مردم معرفی کنند.»
 

وی همچنین خواستار گنجانده شدن دستاوردهای علوم هسته‌ای کشورمان در کتاب‌های درسی شد.


مدیر عامل مؤسسه نمایه نیز اعلام کرد که عنوان نمایه گنج جنگ برگرفته از کلام مقام معظم رهبری است.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از نخستین افرادی بود که با لباس نظامی در این مراسم حاضر شد و باید گفت دقیقاً رأس ساعت آمد؛ وی ضمن اشاره به فعالیت رژیم منحوس انگلیس و ارتباط برخی افراد با این شبکه معاند ابراز داشت: «همکاری برخی با پرونده نکبت‌بار انگلیس در داخل کشور نابخشودنی است.»

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم ضمن اشاره به نمایه از ذره تا آفتاب گفت: «دستاورد بومی و هسته‌ای ایران هیمنه استکبار جهانی را در هم کوبید.»

از قبل هم گفته شده بود که "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم حاضر نخواهد بود اما وزیر ارشاد با ارسال لوح تقدیر به پاس زحمات فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی از وی تقدیر کرد که سردار نقدی این هدیه را به عباسی داد.

نمایه "گنج جنگ" به وسیله سردار نقدی و نمایه "از ذره تا آفتاب" با حضور فریدون عباسی رونمایی و برای حاضران به اجرا در آمد.

در این مراسم کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری درباره انرژی هسته‌ای و هویت عظیم بین‌المللی با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران برای حاضران در سالن شورای فرهنگ عمومی پخش شد.

حضور "رضا اسماعیلی" شاعر از نکات جالب این مراسم بود.

اجرای این مراسم بر عهده محمدرضا اخضریان کاشانی، مدیر عامل موسسه نمایه بود که وی پس از اتمام مراسم رونمایی از دو میهمان ویژه این مراسم یعنی سردار نقدی و دکتر عباسی خواست تا یادبودی به یادگار برای این مؤسسه بنویسند.

وی در ادامه در هنگام نگارش یادبود رئیس سازمان انرژی اتمی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین اینگونه گفت: «سردار نقدی با این روحیه نظامی اما از سرودن و لطافت شعر نیز دور نبوده و در این راستا رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره "جوان و جنگ نرم" شعری را سروده است.»

اخضریان در توضیح این شعر اضافه کرد: «این شعر در روز ۲۱ تیرماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبرعلیه‌السلام منتشر شده که در آن سردار نقدی به اینترنت و برخی شبکه‌های اجتماعی اشاره کرده است.»
 
شعر سردار نقدی با موضوع "جوان و جنگ نرم":
 
با تفنگش نتوانسته شکارم بکند
رفته با مطرب و اینترنت و ساز آمده است
 
ناوگانش نتوانسته مهارم بکند
رفته با لُعبتک؟ چشم نواز آمده است

بمب و موشک نتوانسته بترسانندم
فیس بوک و توییتر شایعه‌ساز آمده است

شیمیایی زد و من باز عقب ننشستم
با کراک و هروئین تاخت و تاز آمده است

چون لگن شد اثر ناو هواپیمابر
پخش مه پاره ز مه‌واره به ناز آمده است

بس که از نغمه قرآن و دعا می‌ترسد
با رپ و عربده و تپ تپ جاز آمده است

فتنه‌هایش به بصیرت همه خنثی کردم
رفته با ساحر و با شعبده بازآمده است

ایسم‌ها شرقی و غربی همه رسوا گشتند
فرقه پردازی و عرفان مجاز آمده است

من جوانم چو علی اکبری الگوی من است
مشق و تدبیرم از او روح نواز آمده است

گر بحقیم، از انبوه عدو باکی نیست
مرگ خونین و سعادت به تراز آمده است

من به یک ضربه کنم، چاره مکر دشمن
مبطل منکر و فحشاء نماز آمده است

دشمنی کو به دو صد حیله ز در بیرون شد
گر که غفلت کنی از پنجره باز آمده است

جز دو روزی دگر از دولت او باقی نیست
استقامت کنی آن محرم راز آمده است

بینم آن روز شود بمب و مسلسل خاموش
بانگ "مَن مهدی‌ام" از سوی حجاز آمده است

بنگر، چشم جهان رو به حقیقت وا شد
موج اسلام محمد به فراز آمده است
نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

وصیت
ولایی شهید نسل‌سومی مبارزه با پژاک

به مناسبت هفته دفاع مقدس شورای مرکزی بسیج دانشجویی ۲ دانشگاه شهید چمران و علوم پزشکی اهواز به دیدار خانواده شهید مجتبی بابایی‌زاده از شهدای اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در اندیمشک رفتند.


ادامه مطلب
نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

جوانان ما باید با ادامه دادن راه شهیدان،‌ با بصیرت تمام نگذارند عوامل همان منافقین در چهره‌های جدید وارد عرصه سیاسی و اجتماعی جامعه شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شرایط زمانی دهه اول انقلاب و ترور نخبگان، علما و مردم عادی به دست منافقین کوردل گفت: «سال‌های اول انقلاب، منافقین با نام آزادی و دموکراسی، علما و مبارزین انقلاب اسلامی و همچنین مردم کوچه و بازار را به جرم حزب‌اللهی بودن مورد هدف قرار داده و ترور می‌کردند.»

سردار "محمدرضا نقدی" در سی‌امین سالگرد شهادت شهید "مهدی رجب‌بیگی" که با همکاری سازمان بسیج مساجد و محلات ناحیه سلمان فارسی سپاه محمد رسول الله‌صلوات‌الله‌علیه‌وآله تهران بزرگ برگزار شد، ادامه داد: «منافقین در بعضی از موارد نیز از حربه ترور شخصیت‌ استفاده می‌کردند که از آن میان می‌توان به چهره‌های خدوم و بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی مظلوم اشاره کرد که پس از سال‌ها مجاهدت به دست این عوامل کوردل ابتدا ترور شخصیت می‌شدند و سپس به شهادت می‌رسیدند.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از شهید مهدی رجب‌بیگی به عنوان دانشجوی مبارز و پیرو خط امام‌رحمت‌الله‌علیه یاد کرد و گفت: «این شهید عزیز با ایادی استکبار آن‌قدر مبارزه کرد تا در چنین روزهایی به وسیله دشمنان اسلام و قرآن ترور و به فیض شهادت نائل می‌آید؛ لذا جوانان ما باید با ادامه دادن راه این شهیدان،‌ با بصیرت تمام نگذارند عوامل همان منافقین در چهره‌های جدید وارد عرصه سیاسی و اجتماعی جامعه شوند.»

در پایان این مراسم از مادر شهید مهدی رجب‌بیگی تجلیل شد.
نوشته شده در سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران است که خیلی ها او را با سخنرانی هایش در دوران اصلاحات به یاد می آورند.

ذوالنور در ابتدای حضور احمدی نژاد در دولت نهم حمایت های ویژه‌ای را از وی انجام داد، اما این حمایت ها با بروز جریان انحرافی کمتر و تبدیل به انتقاد از دولت شد. وقتی برای مصاحبه با ذوالنور قرار های لازم را گذاشتیم و در دفتر او حاضر شدیم ابتدا این مساله را مطرح کرد که به دلیل دستور رهبری موظف هستم گفتار خود را تا حدی مهار کنم.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

حجت الاسلام محسني اژه اي دادستان كل كشور در گفتگوي خبري شبكه 2 سيما

 


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

 

هاآرتص گزارش داد؛


جشنواره شراب در قبله گاه اول مسلمین !

صهیونیست ها، بیت المقدس را به مرکزی برای تهیه و خرید و فروش شراب تبدیل کردند.
 

به گزارش جام نیوز؛ روزنامه هاآرتص طی گزارشی درباره تهیه و توزیع شراب در اسرائیل این چنین خبر داد: «اسرائیلی ها شهر بیت المقدس را به بزرگترین مرکز تهیه و توزیع شراب تبدیل نموده اند.»
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ادامه افزود:« فصل پائیز در بیت المقدس، فصل بهشت نامگذاری شده است زیرا این فصل، فصل چیدن انگور است و همه کارخانه ها مشغول تولید شراب می شوند اسرائیلی ها طی تبلیغات گسترده ای به تمام مشروب دوستان پیشنهاد می کنند که برای مصرف شراب تازه به بیت المقدس بیایند و در کنار غذاهای خوشمزه از شراب های تازه نیز لذت ببرند.»
این روزنامه صهیونیستی همچنین در خصوص جشنواره شراب چنین نوشت:« هر سال 26 سپتامبر مراسمی برای آزمایش شراب در بیت المقدس برگزار می شود و امسال نیز برای نهمین سال جشنواره شراب در این شهر برگزار شد.»
جای تاسف است که اولین قبله گاه مسلمین جهان هم اکنون توسط صهیونیست ها به یکی از مراکز مهم تهیه و توزیع شراب تبدیل شده است.

نوشته شده در دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 10 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 9 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

یکی از دوستان که در حق ما همیشه لطف دارند نظری مبنی بر اینکه محل شهادت شهید والامقام علی مردان آزادبخت که ما در قسمت قبل زندگینامه ایشان را گذاشته بودیم  در ارتفاعات گلان مشرف بر شهر ماؤوت عراق بوده است اگر اشتباهی از طرف اینجانب و وبلاگ بسیجیان کوهدشت صورت گرفته از خانواده معظم ایشان و مردم شهرستان حلالیت طلبیده و آرزوی توفیق روز افزون خانواده های شهدا را خدای منان خواستاریم.

نوشته شده در چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

شهید علی مردان آزادبخت

نام : علی مردان
نام خانوادگي : آزادبخت
تاريخ شهادت : 3/3/66
محل شهادت : جنوب ایران
شهرستان : کوهدشت


شهید علیمردان آزاد بخت : فرمانده گردان محبین تیپ 57ابوالفضل (ع)(سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)
در اسفند ماه 1340 ، آنجا كه جلوه بهار به تدريج نمايان مي‌گردد،‌ در روستاي سرآسياب، واقع در 6 كيلومتري شهر كوهدشت،‌ در استان لرستان ودرخانواده‌اي مستضعف به دنيا آمد . كودكي را با احساس در خانواده‌اي گرم به پايان برد . تحصیلات ابتدايي راه موفقيت و زحمات زیادی که در کنار درس خواندن می کشید، به پايان برد.
براي رفتن به مدرسه راهنمايي ‌بايدهر روز مسافت 6 کیلو متری روستای سر آسیاب تا شهر كوهدشت را با پاي پياده بپیماید.
او هر روز این مسافت را می رفت ،در روزهاي سرد زمستان، بدون لباس گرم و در روزهاي گرم تابستان ، بدن هيچ گونه امكانات رفاهي. دوره راهنمايي‌ را پشت سر گذاشت و دوره دبيرستان را آغاز کرد.در این دوران مشكلاتش بیشتر شد. هزینه تحصیل در دبیرستان سبب شد تا اوبه سختي در كنار پدرش كار كند و پول دريافتي را صرف تحصيل خود نمايد. تا سال سوم دبيرستان بي‌وقفه درس خواند و هميشه شاگرد ممتازي بود. سالهای پاپانی تحصیل اودر دبیرستان همزمان بود با اوج مبارزات مردم ایران بر علیه حکومت خود فروخته و وابسته پهلوی. او نیز که خود طعم فقرو نداری حاصل از سیاستهای فاسد نظام شاهنشاهی را چشیده بود، وارد مبارزه با حکومت شاه شد.
درتظاهرات ميليوني مردم بر ضد رژيم طاغوت او ازاولين كساني بود كه در میدان حاضرمی شد. بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به انجمن اسلامي دبيرستان محل تحصیلش در كوهدشت پيوست. جنگ که شروع شد به بسيج پيوست و جزو اولين كساني بود كه راهي جبهه شد .از روز اول ورود به جبهه فرمانده دسته شد وبا اثبات لیاقت وکا رآمدی خود به فرماندهان جنگ، ديري نپاييد كه فرمانده گردان ‌شد.
او وگردان تحت فرماندهی اش در علميات‌ خط شكن بودند. در طول جنگ چند نوبت مجروح شد، اما دريغ از اندكي نوميدي، پس از هر بار التيام زخم وبهبودی نسبی راهي صحنه‌هاي نبرد مي‌شد. در سال 1365 به سمت فرماندهي طرح عمليات لشكر 57 حضرت ابوالفضل منصوب شد. همزمان در رشته علوم اجتماعي در دانشگاه قبول شد،‌ اما به دانشگاه نرفت.او می گفت: اگر عمري باشد، پس از جنگ ادامه تحصيل مي‌دهم.
در سوم خرداد سال 1366 ، هنگامي كه فرماندهي طرح عمليات را در عملیات كربلاي 10 عهده‌دار بود،‌به شهادت رسید.
يكي از همرزمانش مي‌گويد:
در منطقه با اين كه شهيد آزادبخت مجروح شده بود، بچه‌هاي امداد را صدا زدم، خود كه مسئول بهداري بودم، براي مداواي زخم‌هاي او دست به كار شدم، اما مجبور شديم او را به پشت خط انتقال دهيم. در همين موقع ايشان با ناراحتي از روي تخت بلند شد و گفت: اين چه وقت انتقال است، آنجا بود كه به اخلاص او پي بردم.

نوشته شده در سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

امکانات قابل توجه تبیلغ وهابیت
پسران شیک پوش و دختران بد حجاب؟!

پسران شیک پوش در میادین اصفهان
 
 

 

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛معاونت مطالعات راهبردی گروه های سلفی با روش های نوین در میادین اصلی شهر اصفهان به ترویج افکار خود می پردازند، اخیرا گروه های سلفی در سطح شهر اصفهان به صورت گسترده ای برای ترویج عقاید خود در میان جوانان فعالیت می کنند که این تبلیغات بطور علنی به میادین اصلی شهر نیز رسیده است. یکی از فعالیت های تبلیغی که اخیراً در اصفهان صورت می گیرد، حضور جوانان آراسته و بسیار شیک پوش در میادین اصلی شهر است که قرآن های کوچکی را به همراه شماره تماس های محل هایی که بیشتر آنان محل آموزش قرآن و در محل های بالای شهر اصفهان است به دختران هدیه می کنند. بر اساس این گزارش، این قرآن های کوچک که محل چاپ آنان در خارج ایران بوده است، تنها به دخترانی که پوشش مناسبی ندارند داده می شود.
گفتنی است، گروه ها و فرق متعددی در اصفهان در حال فعالیت هستند که فعال ترین آنها گروه های سلفی هستند که با برگزاری مراسم های آموزش قرآن، تفاسیر ضد شیعی خود را به جوانان ارائه می کنند

نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

هنرمندانی که برخلاف باورها و اعتقادات دینی و اعتقادی و هنجارهای رایج در کشور در محافل رسمی و غیر رسمی حضور پیدا می کنند غافل از اینکه اینها با استفاده از امکانات و فضایی که کشور و مردم در اختیارشان گذاشته اند به چنین جایگاهی رسیده اند و ادب و عقلانیت حکم می کند هنرمند سعی کند بر اساس باورها و اعتقادات عرفی ، شرعی و قانونی مردمی که به او ارج گذاشته و او را مورد تکریم قرار داده عمل کند اما متاسفانه بعضی از هنرمندان ما به هیچ وجه عمق جایگاه خود را در میان مردم نمی دانند متاسفانه بعضی از آنها باعث گسترش بدحجابی و مسائل دیگر می شوند که می تواند اثرات بسیار زیانباری برای جامعه ایرانی داشته باشد و چه بسا در گناه جوانانی که آنها را مورد الگو قرار داده اند شریک و غیر از اینکه بخاطر اعمال خودشان مورد عقوبت قرار می گیرند شریک گناه آنها نیز خواهند بود.

با عرض پوزش از تمام بسیجیان و خانواده شهدا خجالت کشیدم عکسا رو در وبلاگم بذارم.  و فقط وصبت نامه شهید نسل سومی ایران این شهید اندیمشکی مجتبی بابایی زاده رو گذاشتم:

به ریسمان الهی ولایت و حجاب چنگ زنید که راه اساسی در برابر فرو غلتیدن در انحراف است.
آری حجاب بی رنگ و کم رمق شده واکسینه شدن زن امروز ایرانی است در برابر ارزشهای ناب الهی ، که انقلاب اسلامی و ولایت خواهان احیای آن در کاملترین و زیباترین شکل است.چهره های مطرح سینما ، هنر و ورزش سنگر بانان و خط مقدم شکوفایی ارزشها و کرامت انسانیند اگر حجاب و ولایت را جوشن خود قرار دهند و گرنه سراشیبی سقوط فراهم و مهیاست تا جوانان و نوجوانان و سایرین را در کام خود فرو بلعد.

به هوش باشید
و
به هوش باشیم.

نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

 

"سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای" همزمان با سفر احمدی نژاد به نیویورک، بیلبوردهای سیاری را برای ایجاد فضای ضد ایرانی و ایران ستیزی در نیویورک به راه انداخته که در آن ادعاهایی واهی را علیه ایران مطرح می کند.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نمی دونم از کجا باید بنویسم! از کی باید بنویسم! از کجا باید شروع کنم! از کسی که رفته ولی هنوز هست!

آخه باید از کسی گفت که به خاطر ما رفت و دیگه برنگشت ولی ما چی ، هنوز حرمت خونشو رو نگه نداشتیم!

نمی دونم چرا شهر اینقعده تاریک شده؟ چشم چشمو نمی بینه! شهر بوی سود و منعفت میده! همه معاملات بر اساس سود و منعفت مالی رقم می خوره! قانون ما قانون سود و زیان شده! نمی دونم از کجا بگم؟ از چی بگم؟ خودم در پیچ و خم کوچه های باریک موندم چه برسه به حرف زدن در مورد شهدا .

امروز ایران باز از تاریکی دراومد . یه تعداد باز از افلاک اومدن تا شهر و استان و ایرانمون رو از تاریکی درآرن. باز اومدن تا یه تعدادو از خواب بیدار کنن. بگن ما اومدیم تا یادتون بیاریم که ماها و امثال ماها برای شما رفتیم. برا شما جونمون رو دادیم.اومدیم تا آرامشی به این محلی که پر از بی آرامشی است بدهیم. اومدیم تا خاطره شهدا رو زنده کنیم. اومدیم تا به شما جوونا شهیدای زنده رو یادآوری کنیم. یادگارهای جبهه و جنگ. برید دنبالشون ، حرفاشونو بشنوین. خاطراتی از ما دارن که شنیدنیه، اومدیم تا براتون دعا کنیم .

دعا؟! واقعا ما به دعا و شفا شهدا نیازمندیم. منتظر اومدنتون بودیم تا برامون دعا کنید ، دعا کنید از این قانونا که بعد شما ثبت شدن درآیم.

امروز وقتی تلویزیونو نگاه می کردم و زیارت عاشورا در کنار و هنگام تشییع شهدای گمنام رو می خوندن با خودم گفتم زیارت عاشورا در کنار قبور شهدا چه حال و صفایی داره. باور کنید که فرشته ها و امام و شهدا و صالحین همه اونجا بودن اومده بودن تا رفیقاشونو تحویل بگیرن ولی چرا اینقده دیر. چرا چند تکه استخون.

نه اینا با بقیه فرق دارن اینا گمنامن. اینا نام و اسمشان را شهید گمنام فرزند روح الله نامیدن تا برای آیندگان حرفی داشته باشن.

کاش اونجا بودم منم در کنار قبر شهدای گمنام زیارت عاشورا می خوندم انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم می خوندم میقاتی دوباره با اونا می بستم. قولی دوباره به اونا می دادم. شما رفتید و جانتون رو کف دست گذاشتید تا من و امثال من به راحتی زندگی کنیم ولی حیف که ما قدر نشناس بودم ولی باز شما اومدید خاطره ها رو برام زنده کردین.

شما از نسل زهرائید شما نیز به پیروی از مادرتون گمنامید ثابت کردید شعاری رو که بر پشت لباستون نوشته بودید میرویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم درست است. ثابت کردید که شیعه فاطمی هستید . خوش به حال و سعادتان.

شما از نسل زهرائید که با بدرقه پدر و مادرتون در پناه قرآن شما را روانه میدان می کردند.

حالا اومدیم تا بگیم شهدا التماس دعا که باز شهر ما رو روشن کردید.

یا علی

نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

امروز شبکه ها را به نوبت عوض می کردم وقتی به شبکه سه رسیدم فیلمی منو جذب خودش کرد یه تعداد بسیجی با موتور تو خیابونها داشتن دور می زدن به چند جا سر زدن به یه شاطر نانوا سر زدن . شاطر نانوا قبلا فرمانده گردان بوده و بعد دو تاشون تو خیابون بودن که یکی اومد و بهشون التماس می کرد که نذارید منو ببرن.

بله این موتورسوارها روح های شهدا بودند که بعد از مدتها به طریق دوستشون به نام مسلم تو این دنیا اومده بودن و تو شهر داشتن دور می زدن.

از وضع شهر راضی نبودن . می گفتن خیلی عوض شده . آدماش عوض شدن. یکیشون گفت تو روز نیومدید ببینید چه وضعیه؟!

خلاصه رفتن تا به بهشت زهرا رسیدن . همه از رفیقشون خداحافظی گرفتن وقتی مسلم دید همه دارن میرن خودش نمی تونه بره با حالت ناراحتی بچه ها رو صدا زد و شروع به گلگی کرد که شما دارید میرید و منو نمی برین درسته من پر از گناه شدم . درسته زبان و فکر و خاطرم همش گناهه ولی یه زمانی با شما بودم. مرتضی یادته پوتیناتو واکس می زدم. علی یادته کم آرپی جیت بودم. رضا یادته شبا لباستو می شستم. به خاطر شما هم شده خدا یه نگاهی به من بندازه. خسته ام از این شلوغی. خسته ام از این همه گناه.

ولی وقتی فرماندشون پیشش اومد گفت که باید چشماتو ببندی . چشماتو رو همه چیز ببندی تا بتونی با ما بیایی. فرمانده رفت.

اون مونده بود و باز این دنیا. همه رفیقا رفتن . با خداحافظی رفتن.

مسلم زیر بارون شروع به راه رفتن کرد یه لحظه خودشو از همه چیز خالی کرد از زن و بچه ، از مادر، از زندگی و در آخر از خودش گذشت که ....

فرمانده و بچه ها باز با موتور اومدن و اونو سوار کردن.

بله در نهایت مسلم به رفیقاش پیوست یعنی شهید شد.

خیلی با این فیلم حال کردم ولی نمی دونم صدا و سیما چرا این فیلما رو تو آرشیو خودش می ذاردشون و تو تلویزیون به نمایش در نمی آره.

بله شهدا زنده اند و به اعمال ما نگاه می کنن. چرا فراموش کاریم؟ چرا در باورمان نمی گنجد که شهدا بالای سر ما هستند و اعمال ما رو نگاه می کنن. چرا خودمونو از قید این دنیا رها نمی کنیم. از همه چیز و در نهایت از خودمون.

تا زمانی از خودمون نگذریم نمی تونیم به بالاها برسیم. ولی ما رو خودمون گیر کردیم. موندیم این جسم مادی نمی ذاره بالا بریم.

بعضی وقتا خوبه این فیلما رو نشون بدن تا یه تلنگری به ما بزنن. ما رو به خودمون بیارن.

خیلی دوست دارم یه سری به گلزار شهدا شهرمون بزنم.گلزار بهشت زهرا. گلزار شهدای گمنام. فردا صبح حتما سری به گلزار می زنم. تا فردا.

نوشته شده در جمعه 1 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |


ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 1 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نوشته شده در جمعه 1 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody